salam 1 bulan hahahaha

Tuesday, March 15, 2011

mak ai dah sebulan tk buka blog ni..busy dan...busy...heheh..
erm....ada erm..3 perkara penting kot dalam sebulan ni...

1. PRK UPSI..hehe

aku dan suman cipta sejarah....Parti Tapir membuktikan berjuang dengan cara bersih itu suci..cewah....erm...dan akhirnya Allah pilih aku untuk berada dalam 5 senarai calon umum daripada 17 calon yg bertanding..alhamdullilah...man..walaupon kau kalah..tapi smgt ko..tetap ada bersama aku man...ko shbt aku yg terbaik....

yang aku tk sangka tu...ramai plak yang bersama kami...alhamdullilah..gerakan yang aku buat sendiri bersma suman...di sokong ramai..walau masih baru..tapi gelombang dia..pergh....hahahaa....menggegar UPSI....sampaikan..MPP dari U luar pon respect masa aku g scuba baru2 ni...alhamdulilah...rezeki Allah...terima kasih buat semua yang bersama kami.....

sekarang aku dah jadi EXCO MPP...besar tanggungjawab....insyaALlah...akan aku tunaikan tanggungjawab itu...sebaik mungkin...


antara persahabatan dan satu perjuangan...


terima kasih buat semua yang menyokong...keikhlasan anda....inspirasi kami...


nikmat sebuah perjuangan.....

alahai malas plak nk sambung...hehe..nanti2 la.ek..nantikan 2 lagi cerita terbaik yang rasanya turut menjadi sejarah dalam hidup aku..insyaALlah.....

mood : rindu 2 penghibur jiwa..(pt hj ibrahim & pt hj bajuri)
pst...abg rindu korang...


0 comments:

Post a Comment