Aku rindu mereka!!!!!!!

Saturday, March 26, 2011

pergh...pas magrib..tertidur aku.....huhuhu...mungkin penat...seharian program..

pagi tadi program senamrobik jam 7am..i datang tak datang..hahha..tertidur..penat smlm tido jam 4...erm...
jam 9am ke motivasi plak SMK Dato Zul..
blk jam 5pm teros g program budak2 ko saya....terbaik lah!!!!
jam 5.30pm ganti kanda anizan rasmi penutup program budak ko wani plak..alahai..senamrobik sekali ngan budak2 tu tadi..fuh!!!

finat..finat...hhehe...eh kire ok la kan....aku tido...tanda aku nyokong la earth hour tu!!!!!heeeh..bgon mmg ngam2 hbs dah!!!! terbaik la kacak....hhahahaha

pastu..tetiba...aku dgr2 lagu..kt youtube...lagu2 nasyid...teringat la....kat zaman form 6.... Allah  aku rindukan..saat itu...kawan2...guru2....ah.....tetiba sebak....mungkin inilah yang dinamakan,...ukhwah..

sham= rajin datang sekolah teman gaduh....
bal=kojop je..pastu lari poli...
faris=wah...byk bantu time susah...
zimah=nasi lemak.haahhaha
shila=hpy...minah rempit hahaa
raja=wah...dia ni...tk penah kondem aku..sentiasa bagi motivasi..
k.a=terbaik la long!!!
adha=hahhahaha...yamaha kambing!!!
diana=minah potostat..
sun2=wah rindu dia!!!!
yen=undaik!!! gelak berirama...
ade=ayat dia"ape tgk2!! tk puas hati kantin la!!' hahaa
epoi=pandai sejarah ni..
kembor=suara jamal beb!!

sapa lagi ek..ramai o...!!! 3 kelas!!!!
ape2 pon aku rindu korang semua....kat mana la korang skang ek..... ;-)

aku pun ..luahkan rasa rindu ini pada...satu....garapan rindu...untuk kalian..sahabatku..sekelian.....terimalah....sob..sob....


0 comments:

Post a Comment