Kalau saya kata saya nak buat . jadi saya akan buat.

Saturday, March 19, 2011

pulang dari pulau bidong... 5-9 mac..esoknya..10 mac teros g SMK Dato Onn, Bt Pahat Johor.
nk kongsi ni..nk bagi boleh program aku mula gerak kerja dari bulan 12 tahun lepas....

kronologi...

1.saya ke bt pahat bermesyuarat sendiri dgn YDP MPPT6 diorang saudara Faridz Jamil...dan rakan2 seperjuangannya....


mesyuarat pertama Program motivasi SMK Dato Onn..(rindu tomyam)

2. setelah itu, beberapa siri..meyuarat jarak jauh diadakan..fb ke..hp ke...(aku kot yg selalu kol diorang cit!!!)
aku bimbing mereka wat surat, proposal...sponsar..alhamdulilah dgr cakap....

3. tiba saatnya surat jemputan berjaya di hantar kepada pihak aku..dan..bermulalah gerak kerja aku secara rasmi...aku pulun betoi2..demi budak2...ni..

4. masalah demi masalah datang..bajet..masa..MPP...bus....tapi aku dan suman serta rakan yg lain rempuh jugak...walau tercalar sikit luka pada...kulit USAHA ini....

5. aku terus pantau adik aku berdua yg jadi pengarah dan timbl pengarah ni dari jauh...aku tau diorang mati2an nk gak program ni jadi...alhamdulillah...mereka TABAH..nk jadi cam abg2 diaorang kot haha

6. tanggal 11 feb aku dan suman serta felo kesayangan cik asiah...bergerak untuk mesyuarat rasmi pertama bersama pihak sekolah...alhamdulillah semuanya berjalan lancar...

7. tanggal 10 - 12 mac jadi saksi..ikhlas bersulam usaha menzahirkan..kejayaan...
PROGRAM BERJAYA DILAKSANAKAN...tahniah buat semua!!!


saya bangga dengan figura (senyum ;-)


usaha Bersulam IKHLAS...



barisan rakan UKLK yg berjuang habis2an....



UKHWAH


mereka jiwa saya...

0 comments:

Post a Comment