Biarkan mereka berbicara....

Thursday, February 17, 2011

"salam bang!!! abg dh buka fb??? buka cpt bang"...
lebih kurang begitulah...adik2ku membuat panggilan dari upsi ketika aku di atas highway dari rumah kekanda aku rin malim nawar ke upsi....
rupa2nya....aku diserang secara terang-terangan...ada insan cube memjatuhkan maruah aku secara terbuka...
tidak mengapa silakan.....


mereka samakan aku dengan firaun....SUBAHANALLAH...


INILAH LINK LAKNATULLAH TU.....

http://www.facebook.com/pages/Membongkar-Siapa-Sebenarnya-Faizal-aka-Kacak/130851753652004

antara perkara2 yang membuat aku bertambah rencah senyuman...

"Siapa tak kenal KACAK. Abang besar di UPSI..."


"Tengok jer jari jemari dier tu. Penuh cincin. Gaya samseng tue. Ish. Ish. Ish. Samseng ker dier nie?"


"Dalam memimpin, dier ni bukanlah pemimpin yang disenangi. Suka mengarah. Tak pandai ambil hati anak buah, “poyo”, “gila kuasa” dan yang paling penting, dier tak pandai bahagi masa antara jawatan dier dengan tanggungjawab sebenar di UPSI; jadi student. Masalah dalam kumpulan tugasan, masalah dengan kawan sekelas, banyak lagi taw. Banyak...."


"Apa agenda di sebalik PARTI CAP TAPIR nie. Dah macam illuminati dah nie taw. Strategi dah macam Yahudi. Bijak!"


" bang report bang report!!! maruah tu!!!"
"cak report cak report!!!!"

begitulah nasihat dari para rakan2 baik..
penyokong2.yang setia dengan prinsip TAPIR...

tapi apa2 pon bagi aku biarlah Allah tentukan siapa yang sebenarnya....dipihak yang benar....
mudah2an Allah berikan petunjuk kepada mereka2 yang masih kabur dengan erti IKHLAS berjuang....
amin....

buat para sahabat...dan penyokong2...terima kasih atas..sokongan yang tidak berbelah bahagi...
di saat mereka menghimpit keadaan....

0 comments:

Post a Comment