mencari...sesuatu...

Sunday, February 13, 2011

dalam kesemputan aku demam....dah 3 hari ni...dan 3 kali gak g klinik....Allah duga...sabar cak....


FARIDZ JAMIL

asal mula balik dari batu pahat...demi adik2 aku gagah gak pegi...walau sebenarnya aku banyak kerja...kene buat..akademik...UKLK...thesis...macam2 la....tapi aku puas even aku sakit terok...sebab...kt sana aku dapat belajar sesuatu dari adik aku....AYID..hehe...dia ni....memang lain dari yang lain...aku cube..duge dia..ternyata dia ikhlas...dengan aku...thanks yid!!! hehehe

oppssss ......lupa aku dtg dgn shabt aku.suman...risaw gak la kan....takot family adik aku tu takleh terima dia...tapi alahamdulillah segalanya baik...dan lancar..hehe.... blog ni pon tah nape aku tetiba...nk buat...bila aku tgk blog dia....aku tertarik....adik aku ada prinsip..itu yang aku kagum!!!..harap dia jangan bangga sangat la klu baca tinta aku ni..hehe...erm ..rasanya cukup.....perlu ke klinik lagi ni.....semput2....


SAHABATKU SUMAN....


0 comments:

Post a Comment