Adam Adli '-'

Friday, January 13, 2012

Salam pembuka tirai.. :)
Tahun baru 2012.. terlalu lama ruangan ini tidak tercalit tinta bicara hati, kesungguhan mencari ilmu bersulam secebis pengalaman dalam proses mematang diri menjadikan ruangan ini 'tersingkir' buat seketika dari jadual harian insan longlai tapak bersendi....

Secara jujur, terlalu banyak hamparan cerita nak dikongsi bersama.. namun bagi segumpal hati milik insan 182cm ini..cerita seorang figura terpalit DEGIL di kanvas hati..

ADAM ADLI= junior aku
ADAM ADLI= kawan aku
ADAM ADLI= teman NGETEH aku
ADAM ADLI= kami tidak pernah bermusuh

so? apa masalahnyeeeeee ... ayam goreng rempah Catering Pak Cik Yazid sedap (tkde kaitan)

Biarlah apa ceritanya.. dia tetap ADAM yang aku kenal...
Begong ko dam , takde keje la tu.. buat la lagi benda bukan2.. kah kah kah...

3 sem dam..benda la ko buat ni...aku dah la last sem..baru nk tgk kau jai MPP alahai...sapa nk teman aku mkn tosey lagi dam?


kenangan bersama si pencetus UPSI jadi GINI haahhaha...


0 comments:

Post a Comment